Vă rugăm să vă înscrieţi la eveniment online, accesând secţiunea “ÎNREGISTRARE ONLINE“. Ulterior înregistrării, puteţi accesa pagina personală, în baza numelui de utilizator şi a parolei stabilite în formular pentru a trimite rezumate și pentru a plăti online taxa de participare.

TERMENUL LIMITĂ PENTRU ÎNSCRIERE CU TAXĂ REDUSĂ ESTE 15 NOIEMBRIE 2020.
ATENŢIE! În cazul în care doriţi ca factura să fie eliberată pe numele unei instituţii, plata trebuie efectuată din contul instituţiei sau depunerea de numerar trebuie facută în numele instituţiei. În caz contrar, factura se va elibera automat pe numele persoanei care achită taxa.

TAXE DE PARTICIPARE CONFERINŢĂ

 Categoria de participant
Până la data de 15.11.2020
După 15.11.2020
 medic primar/specialist
150 lei
200 lei
 medic rezident
150 lei
200 lei
 alte profesii 150 lei 200 lei
 student/reprezentant ONG gratuit nu se mai efectuează înscrieri

Taxa de participare se poate plăti folosind una dintre următoarele metode:
– prin transfer bancar în contul Eventer.Net SRL lași, cod IBAN: RO34BACX0000001109460000, deschis la UniCredit Bank lași, cod fiscal R026964360;
online, prin intermediul aplicației de pe site-ul www.conferintadebioetica.ro, accesând secţiunea „Plata serviciilor achiziţionate”, după autentificarea în Pagina Personală (este necesară înscrierea pe site pentru a putea accesa Pagina Personală).

Copiile sau datele documentelor care atestă plata pot fi trimise folosind una dintre următoarele metode:
• prin completarea secţiunii “Plata serviciilor achiziţionate” din secţiunea Pagina mea
• prin e-mail, ca document scanat şi ataşat e-mailului, pe adresa: contact@conferintadebioetica.ro

Serviciile incluse în taxa de participare:

–    accesul la sesiunile de transmisii live (strict în baza numelui de utilizator și a parolei ce vor fi trimise prin email participanților cu o zi înainte de începerea evenimentului);
–    diploma de participare cu credite EMC.

Studenţii și reprezentații ONG-urilor beneficiază doar de accesul în platforma online a evenimentului.

CONFIRMAREA ÎNSCRIERII

După data de 15 noiembrie 2020 toți participanții înscriși la eveniment vor primi un email de confirmare a înscrierii.

FURNIZAREA DATELOR DE LOGARE LA PLATFORMA PENTRU EVENIMENTE VIRTUALE

Cu o zi înainte de începerea conferinței toți participanții vor primi prin email datele de logare la platforma pentru evenimente online, precum și ghidul de utilizare a platformei.

Pe durata întregului eveniment, organizatorul logistic va asigura suport tehnic și de informare prin intermediul serviciilor de comunicare din cadrul platformei.